21 Μαρ Κανόνες για πετυχημένο λογότυπο
Ο σχεδιασμός του λογοτύπου είναι η πρώτη και σημαντικότερη γραφιστική εργασία, που χρειάζεται μια επιχείρηση και όχι μόνο. Ο σχεδιασμός του είναι μια αρκετά περίπλοκη διαδικασία γιατί το σχέδιο που θα προκύψει, θα πρέπει να περικλείει την ταυτότητα, το αντικείμενο, το είδος, το ύφος, τη φιλοσοφία και τη δραστηριότητα της κάθε επιχείρησης. Είναι το σήμα το οποίο θα είναι αναγνωρίσιμο από τους καταναλωτές και θα ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες της κάθε περίπτωσης.
Ο σχεδιασμός λογοτύπου θα πρέπει να ανατίθεται σε επαγγελματίες που διαθέτουν την εμπειρία και τις γνώσεις marketing που θα διασφαλίσουν όχι
Γενικά λοιπόν ένα λογότυπο για να είναι πετυχημένο θα πρέπει:
1_ Nα είναι απλό
Ο χρυσός κανόνας! Ένα απλό λογότυπο επιτρέπει την εύκολη αναγνώριση , είναι ευέλικτο και εύκολο στην απομνημόνευση. Τα αποτελεσματικά λογότυπα διαθέτουν συνήθως ένα μοναδικό στοιχείο χωρίς να είναι περίπλοκα. Αυτό τα κάνει πετυχημένα!
2_Να μην έχει πολλές και περίπλοκες γραμματοσειρές
Και εδώ ισχύει το «Keep it simple» . Συνήθως περισσότερες από 2 γραμματοσειρές δημιουργούν σύγχυση και μπερδεύουν παρά εξυπηρετούν κάπου.
3_ Nα έχει την δυναμική, τόσο με χρώμα όσο και χωρίς
Σε κάποιες περιπτώσεις το λογοτύπο, θα πρέπει να εφαρμοστεί χωρίς χρώμα, όπως πχ σε μια σφραγίδα. Ένας πετυχημένος σχεδιασμός , θα δώσει στο logo την δυναμική που πρέπει ώστε ακόμα κι έτσι να μην είναι αδιάφορο.
4_ Nα αποτυπώνετε σωστά σε λευκό και σε σκούρο φόντο
Μια ακόμα ιδιαιτερότητα , που όμως είναι σημαντική μιας και δεν μπορεί να περιορίσουμε τις εφαρμογές που θα χρησιμοποιηθεί, ή να τις κατατάξουμε με βάση το χρώμα… Θα πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη κατά τον σχεδιασμό, ώστε να έχει την ίδια δυναμική και σε ανοιχτόχρωμες και σε σκουρόχρωμες επιφάνειες.
5_ Nα μην είναι κλώνος
Όλοι μας έχουμε δει λογότυπα που μας αρέσουν από άλλες εταιρείες ή από το internet.
Είναι λάθος να προσπαθούμε να αντιγράψουμε κάτι, ακόμα κι αν είναι απαίτηση του πελάτη! Κλωνοποιώντας το, δεν θα λειτουργεί σωστά για κανένα πλέον!!!
Sorry, the comment form is closed at this time.